منتديات شباب اليوم


 
الرئيسيةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلالأعضاءدخول

شاطر | 
 

 السيرة الذاتية لابليس الوقح

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
مصطفى نافع
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 140
العمر : 27
اللقب فى شباب اليوم : مصطفى@ اللول
تاريخ التسجيل : 05/04/2008

مُساهمةموضوع: السيرة الذاتية لابليس الوقح   الأربعاء أبريل 16, 2008 1:32 pm

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
مدير شباب اليوم
Admin
Admin
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 225
العمر : 29
الدولة - المحافظة : انترنت وكرة القدم
اللقب فى شباب اليوم : مدير الموقع
تاريخ التسجيل : 26/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: السيرة الذاتية لابليس الوقح   الأربعاء أبريل 16, 2008 5:39 pm

هههههههههه شكرا يا صاصا ياعسل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://shbab2day.yoo7.com
احمد حسن
عضو فضى
عضو فضى


عدد الرسائل : 80
اللقب فى شباب اليوم : ahmed hassan
تاريخ التسجيل : 09/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: السيرة الذاتية لابليس الوقح   الجمعة أبريل 18, 2008 11:46 am

اعوذ بالله من ابليس الرجيم ... بالمناسبه يامصطفي سمعت المثل اللي بيقول ...
.................... .الشيطان تلميذ امرأه ..............
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
مصطفى نافع
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 140
العمر : 27
اللقب فى شباب اليوم : مصطفى@ اللول
تاريخ التسجيل : 05/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: السيرة الذاتية لابليس الوقح   الجمعة أبريل 18, 2008 2:10 pm

السلام عليكم شباب اليوم
فى الحقيقة انا متابع الامثال الى بالطريقة دى بس الواحد مش راضى يتكلم فى المواضيع دى
لانى ممكن ناس تزعل منينا ولا خاجة وربنا ميجبش زعل ان شاء الله
او يقولو فى تفرقة عنصرية ولا اى خاجة
خلينا بعيد يا ابو حميد
طيب انت سمعت المثل الى بيقول
ابعد عن الشر وغنيلوة
انت معاى اكيد انت فاهم واحنا شباب زى بعض
وانا شاكر ردك على موضوعى وبارك الله فيك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
احمد حسن
عضو فضى
عضو فضى


عدد الرسائل : 80
اللقب فى شباب اليوم : ahmed hassan
تاريخ التسجيل : 09/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: السيرة الذاتية لابليس الوقح   السبت أبريل 26, 2008 3:06 am

طب اسمع دي بقي يامصطفي وميهمكش من اللي هيحصل ورزقي ورزقك علي الله :
[size=24]هناك زوجين كانوا يكرهون بعض اكبر كره وكانوا يدبرون المصايب لبعض ...فلما طفح بهم الكيل ارادوا الذهاب الي ابليس لتدبير مصيبه كبيره لكل منهما... طبعا بدون علم الطرف الاخر ... فلما ذهب الرجل الي ابليس للرجل مكيده وخطه فوافق عليها سريعا وذهب ... ولما ذهبت المرأه لابليس قال لها مكيده لم تقتنع بها وقال الثانيه ولم تدخل بالها ....
فلما فكرت قالت لابليس تعال لاشاورك بخطه ومكيده وتعطيني رايك فيها ... فلما كلمته ... قام ابليس من كرسيه وقال لها .... ياشيخه خافي الله ..................... lol! [/size]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
almary5
مشرف عام
مشرف عام
avatar

عدد الرسائل : 304
اللقب فى شباب اليوم : almary5
تاريخ التسجيل : 09/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: السيرة الذاتية لابليس الوقح   الإثنين مايو 26, 2008 6:16 am

اقتباس :
وهو رئيس مجلي غدارة المركز الدولي لتحرير المراة من كل شيءبالذات الملابس
-وجعل الرجال سعداء بهذا

هههههههههه
جمده يباشا
ربنا يحفظنا
ولو اني كنت بشوف انك تغير اسم الموضوع وتشيل كلمة الوقح دي
لأنك لما تشتمه بيفرح ويكبر اكتر لانه بيبقي عارف انه كده كسب
واستعيذ منه افضل

_________________
[embed-flash(width,height)]انا العبد الذي كسب الذنوب وصدته الأماني أن يتوب[/embed-flash]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
almary5
مشرف عام
مشرف عام
avatar

عدد الرسائل : 304
اللقب فى شباب اليوم : almary5
تاريخ التسجيل : 09/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: السيرة الذاتية لابليس الوقح   الإثنين مايو 26, 2008 6:22 am

ارسل بواسطة أحمد حسن
اقتباس :
.الشيطان تلميذ امرأه
سمعنا يباشا
هو المثل بيقول اصلا
إذا كان الشيطان معلم الرجل
فهو تلميذ المراة
يبني ده أن كيدهن عظيم
انت نسيت ولا ايه

_________________
[embed-flash(width,height)]انا العبد الذي كسب الذنوب وصدته الأماني أن يتوب[/embed-flash]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
almary5
مشرف عام
مشرف عام
avatar

عدد الرسائل : 304
اللقب فى شباب اليوم : almary5
تاريخ التسجيل : 09/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: السيرة الذاتية لابليس الوقح   الإثنين مايو 26, 2008 6:38 am

ارسل اصلا بواسطة مصطفي نافع
اقتباس :
فى الحقيقة انا متابع الامثال الى بالطريقة دى
متابع
ماشي ياعم المركز


اقتباس :
[size=12]بس الواحد مش راضى يتكلم فى المواضيع دى
لانى ممكن ناس تزعل منينا ولا خاجة

لا ياعم
ما حدش هيزعل لو اتكلمت عن الطرفين بمنتهي الموضوعيه والحياد
وجبت كلمات في حق الطرفين
مش طرف واحد بس
لأنك لو جبت في حق طرف واحد بس
بيبقي كأن ده رأيك الشخصي وكأنك متعمد تشتم فيه
اما لو جبت ما يخص الطرفين
فهتبقي جمل لذيذه والكل هيتعامل معاه منغير أي نوع من أنواع العداء

اقتباس :
وربنا ميجبش زعل ان شاء الله
او يقولو فى تفرقة عنصرية ولا اى خاجة

[size=18] زي ما قولتلك
محدش هيقول حاجه لو كنت كاتب عن الطرفين

اقتباس :
طيب انت سمعت المثل الى بيقول
ابعد عن الشر وغنيلوة

لا ياعم
اكتب ومتخفش
ولو حد قال حاجه انا هقول معرفكش
احم
اقصد هقول اني جمبك ومعاك Very Happy
و..
تحياتي

_________________
[embed-flash(width,height)]انا العبد الذي كسب الذنوب وصدته الأماني أن يتوب[/embed-flash]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
السيرة الذاتية لابليس الوقح
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات شباب اليوم :: المنتدى العام :: أضحك من القلب-
انتقل الى: