منتديات شباب اليوم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات شباب اليوم

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

شوية مشاكل وشوية حلول

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
spider
عضو ماسى
عضو ماسى
spider

شوية مشاكل وشوية حلول Empty
مُساهمةموضوع: شوية مشاكل وشوية حلول   شوية مشاكل وشوية حلول Emptyالجمعة أبريل 25, 2008 1:04 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ارحب بكل الاعضاء الجدد والقدماء وانا مبسوطة بالاعضاء القدماء علشان عمالين احلى شغل ومواضعيهم كلها مميزة وانا مش عارفه الحقهم يله يمكن اقدر الحقهم بعدج الامتحانات شوية مشاكل وشوية حلول Icon_biggrin
انا ليه طلب بما اني مشرفة قسم المشاكل فانا حتيط كام مشلة كده بسيطة وعايزه ارائكم فيها وعايزة ماتضخضوش من الاسم والله هي مشاكل عامة يعني عايزه تعبروا عن كل اللي جواكوا واي مشكلة عندكوا مش لازم تكون مشكلة شخصية يعني حتى لو مشكلة عن المنتدى ونحاول نحلها سوا مع حضرة المدير طبعا ومع باقي المشرفين والاعضاء مستنياكوا تدخلوا القسم وتقولوا ارائكم ماشي وعايزة تفاعل مع القسم وتعملولي احلى شغل سواء اعضاء جدد او قدماء

land of the leal
عضو فضى
عضو فضى
land of the leal

انثى
الدولة - المحافظة : الاسماعيليه
اللقب فى شباب اليوم : أرض الجنه

مُساهمةموضوع: رد: شوية مشاكل وشوية حلول   شوية مشاكل وشوية حلول Emptyالأربعاء مايو 28, 2008 11:59 pm

ماشي يعسل
وصلت الرساله
وأوعدك أن اول حاجه اعملها دالوقتي
هي اني اروح اشوفها
يللا بقي متعطلنيش
سلام
سارة
عضو مميز
عضو مميز
سارة

مُساهمةموضوع: رد: شوية مشاكل وشوية حلول   شوية مشاكل وشوية حلول Emptyالجمعة يوليو 11, 2008 11:05 am

السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة

عرفة يا SPIDER اية هى مشكلتى انى عصبية اوى دة ينفع لية علاج ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
spider
عضو ماسى
عضو ماسى
spider

مُساهمةموضوع: رد: شوية مشاكل وشوية حلول   شوية مشاكل وشوية حلول Emptyالجمعة يوليو 18, 2008 11:44 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اهلا بلاند اوف ذا ليل وسارة وشكرا على ردكوا عليا ةعارفه ياساره العصبية دي مشكلة كبيرة انا كمان عصبية بس بحاول اتخلص منها شوية شوية وعارفة الروح السعيدة مشرفة قسم التنمية البشرية عاملة احلى شغل عن العصبية في حلول كتير للعصبية عندها وعلى فكرة القسم اتغير اسمه وبقى اسمه نقاشات مفتوحة وهناك هحط موضوع باذن الله موضوع عن العصبية وهتشوفي ان في كتير عندهم نفس المشكلة وكمان ان شاء الله يمكن نوصل لحل للموضوع ده

شوية مشاكل وشوية حلول
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-