منتديات شباب اليوم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات شباب اليوم

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

مشكلة كبيرة......... العصبية

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
spider
عضو ماسى
عضو ماسى
spider

مشكلة كبيرة......... العصبية Empty
مُساهمةموضوع: مشكلة كبيرة......... العصبية   مشكلة كبيرة......... العصبية Emptyالجمعة يوليو 18, 2008 12:05 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا شوفت ان في ناس كتير تعد تقول انا عصبي او انا عصبية ومش عارف اعمل ايه وانا واحدة من الناس دي عشان كده قولت عايزة ارائكم يعني نعمل ايه في المشكلة دي ؟
وياترى ليها حل ؟ ولاه لا؟
وايه هو الحل اذا كان ليها حل؟ وفي حد مر بتجربة عن العصبية؟
يعني كان عصبي واتخلص من المشكلة دي ؟
وممكن العصبية تخسرك صديق او اخ او اخت او قريب او اي حاجة ؟
وكده يعني كل حاجة عن العصبية وايامها معانا
سارة
عضو مميز
عضو مميز
سارة

مُساهمةموضوع: رد: مشكلة كبيرة......... العصبية   مشكلة كبيرة......... العصبية Emptyالأحد يوليو 27, 2008 1:58 pm

السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة

العصبية انا عن نفسى بحس انة حاجة خارج السيطرة و العصبية بتخلى اى انسان يخسر كتير
و اتمنى اى اى حد مش ياخد كل حاجة على اعصابة و بوجة الكلام لنفسى اولا Very Happy Very Happy
احمد على
عضو فضى
عضو فضى
احمد على

اللقب فى شباب اليوم : احمد

مُساهمةموضوع: رد: مشكلة كبيرة......... العصبية   مشكلة كبيرة......... العصبية Emptyالأحد يوليو 27, 2008 3:03 pm

الموضوع ده رائع بس اظن انى الهدوء احسن حتى نقدر نفكر بشكل كويس انا عن نفسى مش عصبى بس ساعات بزعل وبكتم ف نفسى مبظهرش زعلى وحوله لعصبيه ودى مشكله عندى
نفسى ابقى عصبى Very Happy Rolling Eyes
spider
عضو ماسى
عضو ماسى
spider

مُساهمةموضوع: رد: مشكلة كبيرة......... العصبية   مشكلة كبيرة......... العصبية Emptyالإثنين أغسطس 11, 2008 11:58 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

والله ياسارة انا شايفه ان الواحد لازم يحاول انه يمسك نفسه على الاخر عشان مايتعصبش ويحاول على قد مايقدر يستحمل اللي قدامه على فكره انا عصبية برضه بس الحمد لله بدات اتحكم في عصبيتي الى حد كبير واستحمل اللي قدامي واسئلي صحبتي الانتيم هي برضه احسن واحدة تقدر تحكم عليا وان شاء الله تقدري انتي كمان تتحكمي في عصبيتك وبعدين انا مش شايفكي عصبية اوي زي مابتقولي امال بابا يبقى ايه لما انتي عصبية احمدي ربنا انك مش عايشة مع حد عصبي ده اصعب بكتير من انك تكوني عصبية
الاستاذ احمد على انا احب اشكرك الاول لانك الوحيد اللي رد على كل المواضيع اللي كتبتها في القسم ده وانا بشكرك شكر خاص وجامد اوي واتمنى انك على طول تفضل معاي في القسم وتابع كل المواضيع اللي بكتبها واحب اقول لحضرتك انك تحمد ربنا لانك مش عصبي والله كده احسن وكده يخلي اللي قدامك مايتعصبش واذا اتعصب يحس انه غلطان عشان ماردتش عليه وبكده ممكن باذن الله تتغلب على مشاكل كتيرة واسأل مجرب

مشكلة كبيرة......... العصبية
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-