منتديات شباب اليوم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات شباب اليوم

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

النتيجة وما ادراك وما النتيجة

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
spider
عضو ماسى
عضو ماسى
spider

النتيجة وما ادراك وما النتيجة Empty
مُساهمةموضوع: النتيجة وما ادراك وما النتيجة   النتيجة وما ادراك وما النتيجة Emptyالإثنين أغسطس 11, 2008 11:43 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اكيد كلنا مرينا بموضوع النتيجة والامتحانات والقلق والتوتر او عدم التوتر لان في ناس مابيهمهاش الامتحانات ولاالنتيجة بتذاكر عشان اهلها او عشان الشهادة وخلاص عايزة كل واحد يكتب عن تجربته مع النتيجة والامتحانات
وامتى كانت اصعب مرة يواجه فيها امتحان او يسمع فيها نتيجة وليه
سارة
عضو مميز
عضو مميز
سارة

مُساهمةموضوع: رد: النتيجة وما ادراك وما النتيجة   النتيجة وما ادراك وما النتيجة Emptyالجمعة أغسطس 15, 2008 8:04 am

السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة

اية الموضوعات الجامدة دة النتيجة و ايام الامتحانات كان بالنسبالى شهر كبيس لغاية ماظهرت النتيجة لانى كنت بقالى سنة و نصف مخلصة الكلية و يعتبر نسيت حاجات كتير لدرجة انى نسيت اكتب ازى فى الامتحان و كان الورق بتعى غير منظم خالص
بس كنت متوقعة اجيب حاجة لانى كنت بيجالى حالات يائس مكنتش بذكر و مضيقة و كمان بتعب من السفر اوى :::::
كفاية كدة بارك الله فيكى يا سبيدر
spider
عضو ماسى
عضو ماسى
spider

مُساهمةموضوع: رد: النتيجة وما ادراك وما النتيجة   النتيجة وما ادراك وما النتيجة Emptyالأحد أغسطس 31, 2008 11:59 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

والله ياساره الحمد لله على كل شئ والحمد لله على التعب اللي تعبناه يعني احنا ماقصرناش في حاجة بس النصيب فالحمد لله على كل شئ وانا مبسوطة بمشاركاتك الجميلة في كل مواضيعي

النتيجة وما ادراك وما النتيجة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-